[O1] Skacząca dawka paliwa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • GPM
    Classic
    • 2011
    • 15

    [O1] Skacząca dawka paliwa

    Gdzie najlepiej otworzyć konto firmowe, szukam najtańszego rozwiązania, nie będę robił dużo przelewów.
    paweł
  • K_Popiel
    Rider
    • 2010
    • 608

    #2
    [O1] Skacząca dawka paliwa

    Witam.
    Wymieniłem w końcu u siebie termostat /nie mogłem dogrzać silnika w te mrozy/ i postanowiłem trochę porobić logów i zaniepokoiła mnie jedna sprawa a mianowicie dawka paliwa, która to moim zdaniem skacze w zbyt dużym zakresie, log poniżej. Nic złego się z samochodem nie dzieje obroty na luzie w normie nie skaczą. Czym to może być spowodowane ? Czyżby szykowała się wymiana pompy ?

    // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
    ------------------------------------------------------

    Komentarz

    • kadlubek
      Classic
      • 2012
      • 3

      #3
      Do czyszczenia nastawnik pompy - osad opiłków na elektromagnesie , który powoduje zaburzenia w indukcji prądu ... i stąd te błędne dawki

      Komentarz

      • przemik
        RS
        • 2012
        • 1610

        #4
        Ile na tej pompie przesmigane ?
        Przemek
        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
        80 B3 Limo 1.6 TD SB

        Komentarz

        • K_Popiel
          Rider
          • 2010
          • 608

          #5
          zbliża się 200 000 km, mam już na podmianę nastawnik, obadamy czy pomoże.
          // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
          ------------------------------------------------------

          Komentarz

          • przemik
            RS
            • 2012
            • 1610

            #6
            Podmien nastawik... i pokaz 000,001,013 i 000 Basic Setings
            Przemek
            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
            80 B3 Limo 1.6 TD SB

            Komentarz

            • K_Popiel
              Rider
              • 2010
              • 608

              #7
              Dzięki za zainteresowanie, jak tylko podmienię porobię logi i obadamy.

              [ Dodano: Pon 08 Kwi, 13 13:09 ]
              Jestem po podmianie nastawnika, niestety nieudanej. Na podmianę miałem niestety nastawnik o innym numerze:
              029 99 007 3 3 A
              u mnie jest:
              029 00 291 3 4 B

              napięcie RSW było 0,680 u mnie 0,740, do tego błąd czujnika temperatury.

              Silnik uruchomiłem i wstępnie ustawiłem dawkę, ale na wolnych obrotach silnik pracował nie równo, miał regularne spadki obrotów.
              Pytanie do znawców tematu, czy zsynchronizować napięcia ? Czujnikiem się nie przejmuję można podmienić z mojego i powinno banglać, chyba że się mylę to poprawcie.
              // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
              ------------------------------------------------------

              Komentarz

              • kadlubek
                Classic
                • 2012
                • 3

                #8
                zmień na ten który był u Ciebie wcześniej i dopiero ustaw RSW takie samo jak przed demontażem. Tamten 02999....A może się różnić budową .

                Komentarz

                • K_Popiel
                  Rider
                  • 2010
                  • 608

                  #9
                  Już wróciłem do starego nastawnika, tamten leży. Pytanie moje, czy ustawić w tym co mam na podmianę napięcie RSW takie jak w moim czyli 0,740.
                  // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
                  ------------------------------------------------------

                  Komentarz

                  • przemik
                    RS
                    • 2012
                    • 1610

                    #10
                    Jesli chodzi o napiecie na przekreconym kluczyku - nastawniki z czujnikiem rsw w pompach vp37 wszystkie maja miec zakres napiecia od 0,68V-0,76V, nastawniki z czujnikiem msa (potencjometryczne) od 0,65V-0,75V.
                    Czyli wynika z tego ze u Ciebie a masz nastawnik indukcyjny 0,74 powinno byc OK.
                    Przemek
                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                    Komentarz

                    • K_Popiel
                      Rider
                      • 2010
                      • 608

                      #11
                      Napięcie na moim oryginalnym nastawniku wynosi 0,740 - na nastawniku, który chce podmienić 0,680. Pytanie moje brzmi czy na tym drugim nastawniku do podmiany, na którym mam 0,680, ustawić napięcie 0,740 i czy to ma wpływ na nierówną pracę silnika na biegu jałowym jaką obserwowałem po założeniu tego drugiego nastawnika ?
                      // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
                      ------------------------------------------------------

                      Komentarz

                      • przemik
                        RS
                        • 2012
                        • 1610

                        #12
                        Ustaw napiecie tak jak bylo u Ciebie... nagrzej auto i sprawdz dawke...
                        Przemek
                        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                        80 B3 Limo 1.6 TD SB

                        Komentarz

                        • K_Popiel
                          Rider
                          • 2010
                          • 608

                          #13
                          Tak też uczynię Dam znać czy to coś się zmieniło, tymczasem dzięki za zainteresowanie.

                          [ Dodano: Nie 14 Kwi, 13 19:48 ]
                          I udało się. Ustawiłem napięcie RSW na taki jak w moim nastawniku, wymieniłem czujnik temperatury i zabanglało. Ustawiłem wstępnie dawkę. Pojeżdżę klika dni, skoryguję dawkę i wrzucę logi.
                          // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
                          ------------------------------------------------------

                          Komentarz

                          Pracuję...